LOT wypuścił dzisiaj swoją pierwszą aplikację na smartfony i lekką stronę mobilną do przeglądania na tabletach i telefonach. Lotoholikowe oceny poniżej…

Pani Aneta zachwala aplikację…. a ja???

Zacznijmy od plusów:

+ za to, że jest… wreszcie… już nawet młodszy brat Eurolot appki się dorobił…

+ działa poprawnie zarówno pod iOS jak i Androidem – zwłaszcza dla wersji androidowej to duży sukces bo tam zwykle coś się programistom nie udaje…

+ proste i przejrzyste menu w korporacyjnym layoucie… wiesz czego możesz spodziewać się po aplikacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a teraz minusy:

- nie można utworzyć profilu, który ułatwiałby rezerwację biletów (jak na stronie www) i przeglądanie zapisanych rezerwacji (jak w Lufthansie)

- nie można wprowadzić zniżki / kodu promocyjnego – np. posiadacze kart Citi Banku mają stałą zniżkę 3/5% a tu nici ze zniżki…

- przeglądanie kalendarza lotów tylko w opcji +/- 3 dni (na stronie można wybrać opcję nawet +/- 7 dni)

- brak możliwości wersyfikacji stanu konta Miles&More czyli programu lojalnościowego sojuszu Star Alliance w którym LOT jest m.in. razem z Lufthansą,  Turkish Airlines, Swiss, SAS, Austrian…

a teraz się czepiam:

- jest info o menu LOT Gourmet ale brakuje cen (a na www są) …

- zakładka o bagażu przenosi na stronę mobilną w przeglądarce… chyba ktoś nie zdążył czegoś napisać w aplikacji

- przy sprawdzaniu rezerwacji na iPhone nie można skorzystać z funkcji kopiuj/wklej – pole nie reaguje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a dla porównania okładka aplikacji Lufthansy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podsumowując… jest dobrze i oby tak dalej… aplikacja fajna i rozwojowa. Kilka poprawek, uzupełnień i będzie super.

 

Spodobał Ci się ten wpis… podziel się nim korzystając z przycisków społecznościowych poniżej… Dzięki!!!